Nu skall jag börja med att

prisa min underbara make!
Ja, utan honom så är det en hel del som inte blivit av.
Han är medveten om att ett av mina knän inte pallar för långa resor.
 Det innebär att han ofta tar en eller två "pappisar " i bilen & kör till ögonlysning.
Det har varit i Ljungby, Nyköping , Katrineholm, JKPG, Haninge , Gustavsberg & fler ställen som jag just nu inte minns.
Nå, väl ! inte nog med det!
Ett flertal gånger har han rest land & rike runt för att låta någon av husets damer få vara på ett amoröst äventyr.
Så Henke ett stort tack till dig.
 
 I övrigt så
 Mår vi bra
 

 & Whoppie är som väntat en utmärkt mamma.
till Noble Star
& Noble Heart.

Resten av gänget önskar att få besöka de små, men de får vänta några veckor.
Maken skämmer bort den ömma modern.
Familjeliv är ju ganska sunt.
Resten av bilderna får tala för sig själva.







Kommentarer

Gnutt sa…
Åh vad gulligt skrivet om mannen din :)
Skulle va mer.sånt i bloggarna :)
Så fin o stolt mamma till de små underverken
Grattis
Marika sa…
Så fint du skrivit och vilka härliga bilder på både stora och små <3 Helt underbara <3

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril