Vardag igen .

Stora delar av "plyschflocken" är på plats i köket.
 Husets yngsta
 gillar att
 smaka på pippin.
 Den unga damen börjar faktiskt växa till sig & är inte längre så vedervärdigt ful. Jag kan till & med tycka att hon är söt.
 Till slut kom så kom den efterlängtade snön ( jo, jag har verkligen saknat den), så det blev kul att plocka fram kameran igen & föreviga de 4-benta.
 Tant " Märta" kan se riktigt värdig ut , korta stunder. Nu har hon precis börjat löpa så jag kan inte påstå att hennes beteende är speciellt värdigt.
 Kryddan är dock oftast väldigt värdig :
 Whoppie
 har lagt sig till med en viss rondör & när v 5 passerades så ...opps ...så stor hon blev.
 Bäst att hålla koll så att hon inte blir kall om magen.
Några veckor kvar till beräknad nedkomst.
 Rena glada hundar & golv , tack vare snön.
Jag önskar bara att blåsten skulle avta!
 Naturen bjuder på
 i mitt tycke
 många
 vackra
vyer.
 
som avslut på detta inlägg kan jag berätta att Garbo varit på kärleks resa
inte bara 1 gång.
Nä har man en Nippertippa så.....
får man göra sig till.
3 resor till den utvalde.
Tycke uppstod redan första dagen.
Dag 2 fick de "till det"
&
Dag 3 var det kul att ses & leka igen!
Så vi får väl se vad som sker.
2 veckor i morgon så än svävar vi i ovisshet.

Kommentarer

I.S sa…
Det ska bli spännande med Garbo ,blir säkert bra .
Visst är det härligt med snö ,men ni ser ut att ha mycket mer än oss som vanligt . Hoppas nu det får ligga till mars ut och få vara ca 8- grader, då blir det bra ingen slask vill vi ha . Är så rent på golven nu :) Kram på er från oss <3

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril