Kan ju inte påstå att bilderna kom i den ordningen

som jag hade tänkt mig! & jag orkar INTE göra om det.
 Garbo trivs i alla fall utmärkt med sin mamma roll, men nu inser hon att de kan klara sig utan henne en kort stund så förutom korta kissrundor så kan hon faktiskt komma ut till oss övriga för en stunds konverserande & gosande.
 Om hon nu var okammad på kort tidigare så kan jag inte påstå att pälsen blivit snyggare, men så länge vill hon inte vara ifrån sina små så att jag skulle hinna med att sätta kammen bakom hennes okammade öron.
SÅ.. om vi nu bortser ifrån det så blev de små underverken 1 vecka i går.
De växer & jag tycker att de äter nästan jämt.
 
 Andra som växer är de unga L-herrarna, här är Lion Heart  på picnic i "grönskan".
 I bland får man dock stanna upp & fundera över...?
 Här är bröderna bus på Lejonjakt.

 Husets Grand Old lady står för en del av lektionerna
i kommunikation.
Ja att lära sig hundspråk är en mycket viktig ingrediens i valparnas tillvaro.
 Tazza fick sig ett bad här om kvällen , men ack det dröjer läääänge innan den forna pälsen är tillbaka, hoppas att Joyful & Joystick fick sin beskärda del.
 DH´s Loyal Friend / Melwin kan konsten att slappna av.
 Så även Mamma "Whoppie".
 

 Vaken!!
 "Leo " & Lejon  :) .
 Fler lektioner i
vett & etikett.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril