Ute med "grabbarna" i dag!!

ja, solen sken & vi måste passa på
 men inte ens med god vilja
 kan jag påstå att det var skönt
 om man inte var i lä.
 " Melwin" börjar ta ut stegen ( så det så Ann ) ;)

 Är inte helt säker på att
 Husse smakar gott!! & jag tror korten är tagna innan han började med sin "pyroman lek" !
 Skenet bedrar, blyg tycker jag inte att han är .
 Min bror & jag...vi har snuttat på samma mamma.
  Lite nallebjörn över denna än så länge.
 & inne
 Observera att leksaken matchar fällen !! OERHÖRT VIKTIGT ! eller nä..inte alls !
 fast lite gulligt är det.
 Jag är inte stjärtfixerad , men den här rumpan är så söt tycker jag.
 & det är inte bara baksidan som är
 söt.
Klart att mamma är stolt över sina små .
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril