Innan mitt huvud möter kudden

så kommer några av dagens bilder & skulle man nu vara trött på valp bilder så klickar man lätt vidare till en annan sida.

 I dag har jag fått bilder & telefon samtal i från ägarna till Destiny Height´s Emperess / Ella. som hade haft nöjet med att få en ung släkting på besök. Unge Destiny Height´s Lion Heart ( Leo) TinTin , har satt fart på henne & troligen lär de bägge sova gott i natt & kan hända de drömmer om att få ses igen?
Näe, TinTin är inte spciellt stor MEN! Ella är liten.
 I detta kan ju en nytagen bild på Ellas mamma vara passande.
 Annars har valparna börjat få rätt mycket fart
 & 
 en ömsesidig terror
 råder mellan de minsta & den största.
 Detta gäller både inne
 & ute.
 Jo, i dag slutade jag tidig & straxt innan jag hann hem så hade regnet avtagit.
 Då kunde jag inte annat än att låta de yngsta åter få käna gräs
 &
 sten under sina små
 tassar.
 De fick möjlighet att ha full fart framåt
men även tid för eftertanke.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril