Tranås BK

Maken, Ninni, Garbo & jag toog oss en tur till Tranås Bk.
Vi träffade familjen "Oak Springs, dvs Helene & Göte.
Trevligt att titta på duktiga hundar & förare som körde sina hopp lopp i Agility.
Naturligtvis tog vi tillfället i akt & testade några hinder.
Garbo som aldrig satt sin tass på en agility bana grejade rätt snart både slalom, gungan & vissa hopp.
Ninni grejade balansen rätt snart. 
Suck , så kul, & sugen blir jag ., men det där med att springa !! Det var ett tag sedan jag klarade av :( ..
Hemma igen hade regnet börjat falla, nä, inte lugnt & stilla utan mer i störtfloder.
Kan inte påstå att hundarna stod i kö för utgång.
Med tiden blev det dock kortare uppehåll & somliga fick tillfälle att undersöka
mitt senaste inköp.

 Därefter blev det korta samlingar vid Pumpan !
Ninni.

Än så länge är det fler löv på träden än på marken
men det var ett bra tag sedan jag såg hur det senaste Skatboet ser ut.

Kryddan! hon är som vanligt sig själv & jag gillar när hundarna är som de vill.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril