Inte alls bra om jag glömmer att nämna Moheda!

Gör jag inte det så får jag säkerligen på "moppe" fast om jag nämner en inoff utställning så finns det säkerligen någon annan som har synpunkter så !! Sm vanligt så har man ändan bak !
 Tittar man nu på denna damen så kan man ju verkligen undra hur i hela fridens dar ?? kunde hon bli BIR !!! Att hon med tiden blev grupp 2:a ja??? men det "kuligaste av allt var att hon faktiskt blev veteran 1 !!!
Tror faktiskt att Attityd är ett av lösen orden? 
OK vet att en del Domare gillar Robotar ,som står & går så som förväntas ... men jag vet också att det finns somliga i domarposition som gillar när hundar trivs & visar det! & är det någon som gilla att vara i ringen så ...är det " Kryddan"
 " Lollo" D H´s Leonore blev BIR valp & grupp 4:a så där finns inte heller så mycket att skämmas för! Fast hon tyckte nog att underlaget var märkligt! Att vara inomhus & ändå har grus under tassarna ...kan få vem som helst att bli fundersam!

 Efter en lååååååång dag på okänd ort så njt Kryddan av att äntligen vara hemma gen!

 Garbo ! undrade varför vi lämnat hemmet utan henne??


  1.  Kryddan & Greta tar en paus.

 Greta
 Garbo vilar vid "moster Majas sida"


 Vera med släktingar!
 Tazza testar ny "kudde" med kryp in :)
 Mer
 kudd test!


  Sen finns det säkert några som vill se hur valparna växer!

Å de, gör de!
Nu tar vi time out & säger god natt !

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril