När solen skiner & man inte är iväg på promenad

så kan man ligga
 inne & jäsa
även om matte inte har en aning huruvida det är valpar på gång så kan hon ju hoppas lite.
 Vill man inte vara inne så finns det en stor tomt att tillgå.
 Det går bra att ägna sig åt pälsvård ( kanske inte direkt Plush Puppy style :)  )
 Om detta föreställer trädgårdsarbete , dvs förflyttning av pinne eller annat låter jag vara osagt.
 Att detta är en form av pinne kan jag konstatera .
 Vera rimmar på konstatera.

 Berghällen har oftast en behaglig temperatur.
 Greta! så vacker i mina ögon .
 Delar av slappar gänget.
 Jo , då Garbo behagade sig ut i bland.

 Ninn fick sin pedikyr
 ute i friska luften

 något som rönte uppmärksamhet hos gänget.



Avslutar med en av mina medstjälpare i trädgården.
Just nu vilar hela gänget.
Ut om en timme & sedan laddar vi för nya äventyr i morgon.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril