Jag vet att somliga redan vet

att gårdagen var lite dramatisk för somliga av oss,
 för första gången var jag tvungen att uppsöka veterinär i samband med valpning.
 Tack & lov slapp vi snitta tiken  . Valparna kom självmant med hjälp av lite kalk dropp.
 Troligen var det denna kille som stoppade upp ( 190 g) när syrran samtidigt ville ta sig ut.

Tik 1

 Tik 1.
 Någort senare med aningen mer dropp behagade denna dam ta sig ut i världen.
Kan inte påstå annat än att det var oerhört skönt att komma hem igen.
Natten var lugn..
Trots det lever sig en del trötthet & spänning kvar i mig.

 I dag i solens sken kunde jag inte låta bli såp bubblorna.
 Hundarna uppskattar 
 min barnsliga
 sida .

Ooops en Tax , jamen jag tycker hon är gullig både med & utan mossa på nosen.
Den stora Eken är på väg att slå ut så det blir troligen sommar i år med .

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril