Maj

 inleddes med kyla & hagel. Massor med dimma på morgnarna. Trevliga besök gjorde i alla fall tillvaron trevlig. 
I morse var solen och även en hel del värme tillbaka.
Detta inspirerade till aktivitet.

 Ofta full fart framåt
men även tid
lek 
 &
 övrigt
 umgänge.
Det blev en aning svalt en stund ,men det räckte med att jag gick in & satte på mig en fleece tröja 

 så var solen tillbaka.
 Skir grönska
 & skatornas ( svart) bygge, jo men jag är ganska lättroad.
 Tazza håller koll på mig & övriga.
 Kryddan vet att jag håller koll så hon kan konsten att koppla av.
 Freja lägger in overdriven i bland.
 Men tack & lov
 så kan hon konsten att koppla av, så när hon sover så sover hon.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril