De senaste dagarna har solen

näst intill vräkt sig ned över oss, så det har blivit många timmar ute.
 Till och med "Snorkfröken" lät sig fångas på bild i solens sken.
 Att vårbruket är igång och vår tomt har betydligt fler hål än en golfbana det kan jag i Och för sig beklaga.
 Även spaningsavdelningen är aktiverad & det känns ju tryggt att veta att flera håll är avsynade.
 Sen har vi givetvis varit inne en del & gosat med valparna
 som börjar vänja sig allt mer

 vid att umgås med släkt & vänner.
 Tur att jag inte skall välja någon denna gång , för det hade blivit svårt!
 Hallå
 vem är du?
 Quizzie sitter stadigt !
  1.  Att äta annat än mammamjölk funkar bra, fast resterna tar mamma hand om.Än så länge är bordsskicket ganska bra.

 Queenie  umgås med Bubblan.

 Sunny tar en paus i husses famn.
 Den "vilda" jakthunden kan konsten att slappna av.
Sist men inte minst, jag gjorde det 87 & min mamma 65 & jag tror inte att någon av oss ångrat sig
( mer än kanske någon kort stund).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril