Mormor till 4-benta, Grattis Sanna, Håkan & Ärtan/ Snuttan



Mellan skurarna har vi varit ute. Smågrabbarna är inte helt nöjda med att sitta på undantag, men suck i dessa löptider finns inte så mycket alternativ.

jag vill framföra mina varma gratulationer till Whippsans kennel där Destiny Height´s

Petite Poi/Ärtan/ Snuttan ( Husse är Skåning och kan inte säga ärtan, därför har hon blivit snuttan) Fått valpar i natt. Jag skulle vilja se statistik på hur många valpningar som sker nattetid??? Woodi hälsar till "broder" Atlas + sina 2-benta familjemedlemmar, det gör även jag.Tiden går fort och snart är han hemma igen. I dag kom även rapport från Xolo, han härjar vilt på Västerviks camping. Simma lugnt i regnet.Lala

Kommentarer

Det ser ju ut som grabbarna grus har ganska bra koll på vad som händer runt omkring dom,haha!
Atlas längtar tills imorgon, blir en killkväll med nya goda tuggben på menyn. Ses imorgon/Atlas,Linda och Gustav

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril