??? Vart tog de vägen???


??? Det blev så tomt!!! Bara egna hundarna kvar, Woodi har återförenats med Gustav,Linda & Atlas, det är säkert ett kärt återseende,
Tack ...För de fina orchideerna, de lyser upp vår tillvbaro.
Wizard,min käre trollkarl, jag hoppas att du och din nya familj i Lid köping kommer att trivas tillsammans. Nåväl, även om det är skönt att slippa göra avbalkningar för löptikar, så blev det väldigt tomt när grabbarna försvann.
Woodi, eftersom Henric och jag skall iväg på minisemester,så vet du att vi kanske inte hörs i morgon, men jag lovar att rapportera från vår lilla resa.
Lala

Kommentarer

Nu har lugnet lagt sig här i Linköping, det var ett riktigt underbart återseende. Blommorna var så lite med tanke på allt ni gör och gjort för oss. Hoppas ni får det super trevligt på er 10-årsdag. Från alla oss i Lkpg.

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril