oj, det är

mycket i bland (alltför ofta).Den gångna veckan med nr 29, bjöd på en viss fart & fläkt på jobbet, samt växlande väder som sig bör när det är fruntimmersveckan.
I slutet på veckan lugnade det ner sig avsevärt på jobbet. I torsdags kväll när jag trött kom hem så serverade maken en utmärkt måltid, förrätt & varmrätt, till efterätt strosade jag runt i trädgården och plockade vildhallon ( sämre kan man ha det på sin födelsedag).
På fredags kvällen kännde jag mig illa berörd av nyheterna i från Norge men, det var ju ingenting mot känslan på lördagsmorgonen när omfattningen av massakern började klarna.
Både Henric & jag kände oss handlings förlamade. Då kan det vara skönt att titta på glada valpar som helt ovetnde om världens ondska utforskar omvärlden.

I går kväll var det dags igen för Allsången i Gränna Hamn & vilket drag!!!

Alla bjöd verkligen på sig själva men kanske framför allt Orup som spelade måååånga X-tra låtar.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril