De senaste dagarna

har jag inte kommit långt.
I torsdags började jag gå mellan köks dörren & tvättlinan 3 ggr, en promenad på omkring 40-50 m.
På fredagen antog jag lite större utmaning & tog mig ända till bortre grinden minst 6 ggr.
I går strövade jag omkring en hel del fast endast på tomten & på någorlunda plan mark.
För att jag skulle få se några andra vyer så packade maken in mig & hundarna i bilen & körde ut oss i skogen.

Vilket var väldigt uppskattat

  1.  av de 4-benta

 tjejerna

samt av mig, som efter att ah ledsagats några 100-tal meter

blev placerad på en stubbe med en fika.
Hundarna undrade givetvis var bullarna var, men de fick nöja sig med lite skorp smulor.

 & njuta av utsikt samt frisk luft.



 Lite natur Agility



Till slut återfann de bilen


 Så nöjda begav vi oss hem igen.
Nu hoppas jag att foten funkar tillräckligt bra så att jag kan köra bil i morgon för jag längtar till jobbet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril