Kanske finns det några som

vill veta huruvida mitt hälsotillstånd har förbättrats.
Lugn, lugn rapport följer men först några ( i mitt tycke)
njutbara  bilder .
 Honey
 Honey
 Garbo
 Garbo
Vy från söndags promenaden.
 Garbo
Anar ni Västergötland där i fjärran bortom den blåa Vättern?

Jo då min hälsa har förbättrats.
Knät känns riktigt hyfsat & handleden är bättre.
Foten!! Mmm trodde att den blivit lite bättre men, fick en smärre chock när sockan kom av!!
Enligt order så skall jag ta det lugnt några dagar till!!
Japp, det var väl därför ni fick se ännu fler bilder i från i söndags.
I dag är marken grön ( sörjig) igen och min egen promenad blev c:a 10 m lång.
Tur att hundarna har en Husse, varandra samt en stor tomt!!
Lik förbaskat så har jag ju dåligt samvete både för jobbet & hundarna.
Ja, sån e´jag.

Kommentarer

I.S sa…
Linda in foten i en handuk som är doppad i ättiksvatten brukar hjälpa bra . Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril