I dag

kan man behöva lite blomster fägring att glädjas åt
för ute är det rått, kallt & grått.
Att det gått en vecka sedan jag senast bloggade förefaller för mig förvånande men, veckorna går rasande fort & det är bara att inse att snart är det jul :) .
Nå väl förhoppningsvis hinner jag med en del innan dess.
I morse däremot var en härligt slö lördags morgon då maken gick upp 06:15 & när han ändå var uppe så fick han ut de flesta hundarna, dock inte alla.
( han somnade om sedan).
Honey ålade längre ner under täcket & höll andan och behövde inte gå ut förrän jag behagade stiga upp när klockan var omkring 8:00.


"Udda" blir 4 månader i dag!!
 Whoppie 
 Växer & samlar krafter inför vad som komma skall om
ungefär en vecka.
Tur att Husse är hemma & kan hålla tass om det behövs.
 I övrigt tar gänget det ganska lugnt ( ibland)
Å en del är väldigt söta när de sover.

Kommentarer

Frida sa…
Grattis på 4månadersdagen ! ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril