Tränat

Eftersom Udda nu är anmäld
 till sin första utställning som är inofficiel 
 så är det hög tid att börja träna .Det roade vi oss alltså med ett tag i dag.,
Både i att stå & 
 i att bli ompysslad, kammad & "klämd" på.
 Jag tycker hon skötte sig över förväntan
 för även om hon ser ut att undra om det inte är klart snart
 så finner hon sig snart i att
 ligga kvar 
 tills jag ansåg mig färdig,
Nu gäller det att få till tid för koppelträning!!
Ibland har det sina nackdelar att bo på landet.


När vi var klara så pockade flockens Grand old lady på uppmärksamhet.
Egentligen förstår jag inte riktigt varför
 som ni ser så gillar hon det inte speciellt mycket


 men det är klart hon är som vissa människor jag känner som har ett enormt behov av att vara alltings medelpunkt.
Även om det kostar på & medför ett visst lidande.
Enligt Merry så är all uppmärksamhet ( även negativ) bättre än ingen.
Merry har därför samtyckt till publicering av bilderna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril