Nationaldag

vaknade tidigt (06:10)
 till fågelsång & SOL!!!! men ingen större värme.
Flaggan hissades givetvis men, jag fick vänta länge
 på att kunna ta en bild av en vajande fana. Det betyder att vi inte hade så blåsigt..
 Var jag skall sätta ner denna fina klänger växt har jag ännu inte bestämt men jag har i alla fall gett den en kruka att vila i medans jag velar.Tack Kristine.
En dag som denna håller jag på att gå in mina nya "tant" skor! ( jo, det bor en 4:a-åring i mig )


 Vera kombinerar vaktande av huset med att sola.
 Udda låtsas gömma sig i skuggan, men jag vet att när jag vänder bort blicken så tänker j
hon knipsa bort en gren ur busken för att tugga på.
 Njuter av blomsterprakt.
 Familjens äldsta 4-foting retar som vanligt hundarna genom att rulla runt på "fel" sida av staketet.

 Vi firar vår dag& trivs med tillvaron.

Dessutom gläds jag åt att kolla in "pinnen" för den tyder på fin väder även i morgon.
Käre maken är på visit hos sin pappa ( som inte är helt kurrant) i Västervik.
Hoppas att alla har en fin Nationaldag/ Svenska flaggans dag.







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril