Här är de

i väntan på att kammas
 en procedur som tog 3 minuter för hund nummer 1, ja, hon hade en tova i sina byxor,
Nästa gång kameran är framme så är hon troligen inte ny kammad( då heller).
Men se vad denna unga dam gör för min när hon ser kammen!!
Nå, hon blev rätt snygg hon också :) .
Men... hennes kammning tog nog 4-5 minuter, japp en liten tova bakom ena örat krävde en viss tid .
Även lilla Gina hamnade i kammens grepp men... med endast valp päls på sin fina kropp så var det snabbt avklarat.
Däremot vågade jag inte ta några steg i från trim bordet för att ta ett kort.
Skall jag nämna något om den yngsta så må det var att hon var förvånands värt stilla & lugn.
Så nu omges jag av ett flertal nybadade & välkammade så tjejer. Visst det finns några kvar att stoppa i "baljan" men, jag väntar tills de löpt klart.
Å Udda hamnar i duschen endera dagen.
Ninni... får husse bada denna gången.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril