Med viss förfäran

skådar husets Grand Old Lady
på ungdomarnas vilda framfart!!
Är man nybadad & ny kammad så får man väl hålla på sin värdighet ( ett litet, litet tag ).

Whoppie däremot 

 gör som jag
 efter ett 
 besök 
 hos 
 frissan.
 Klart jag förstår henne, så snäll & slätstruken som man kan se ut precis när man kliver ut i från Frisörens salong så vill man väl rätta till det hela.
Själv smyger jag raskt runt hörnet för att rufsa till barret en aning, ja, det räcker väl med att jag är snäll, inte tusan behöver jag se så larvigt hygglig ut !

 Nå, det var ju inte alla som hamnade i diskhon i går,men när det gäller full fart framåt så är det inte lätt att se skillnaden.
"Ellen"
" Kryddan" ( är verkligen kry nu)  :)
Vi får väl se om inte Kryddan & Garbo åker dit i kväll?? fast balsmet  håller på att tryta.
har beställt nya Pälsprodukter ifrån Plush Puppy , så när löpen väl är avklarade är alla rena & snygga igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril