Läste

i en grupp på Facebook
 om vad man eventuellt hotar sin hund(sina hundar med) när de gjort något tok.
Svaren var av varierande art ..allt från att lägga ut dem på blocket/ Tradera till klo klippning!
Självklart kan jag sända onda ögat till någon som just tuggat sönder en ficka ( där jag glömt godis) eller burit iväg med mina Boots, men trots detta så är det inte så ofta som jag har rea på gänget.

Om jag nu vänder på resonemanget så kan jag tänka mig att...
 " Kryddan " skulle varit i behov av numret till djurombudsmannen/ kvinnan efter att ha genomlevt sitt bad.
 För inte ens med god vilja kan man påstå att hon 
ser ur att njuta av behandlingen. 

Halvtorr & med tröja på.
Gina är än så länge
lyckligt ovetande om att det skulle drabba  även henne.
Nå väl katten klarade sig även denna gång.
Men.. Garbo åkte också dit!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril