Heda Marknad

I går var det åter dags att besöka Heda Marknad.
Trevligt som vanligt & tur med vädret.
Nu kan jag inte påstå att jag var ensam där, men hur många besökare det var skall jag låta vara osagt.
 
 
Udda fick följa med & hon skötte sig med den äran.
Självklart är det lättare att ha en pappis med sig som man kan ha på armen om trängseln blir för stor.
Udda & jag löste det hela med att i bland ta lite omvägar så att ingen skulle trampa henne på tassarna.
Jag medförde rosor & getost från marknaden,. Ann G var som vanligt ett trevligt sällskap.

 Väl hemma igen fick rosorna vatten & jag provsmakade på osten 4-5 gånger .
Lite ovana vid värmen så dåsade hundarna en del
 i halv skugga
 &
hade det lika bra som jag..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril