Vaknade vid 7-tiden i morse

 å då föll ett stilla regn över trakten. När jag öppnade dörren så var det några 4-benta vänner som tittade ut men det var nog bara 2 av dem som tog sig en liten tur.
För egen del insåg jag att efter uträttat ärende i husets bekvämlighetsutrymme så var ett återvändande till sängen ett trevligt alternativ.
Dessförinnan så knäppte jag på radion.
Planen för dagen blev att läsa ut boken jag haft på gång läääänge.
Halvslumrande lyssnade jag på Lisa Syren & Ring så spelar vi.
Efter en stund drogs vårt nummer!!! Maken verkade ointresserad så jag "kastade" mig ur sängen & greppade luren!
Ja, ja, jag kom inte ens till slussen denna gång trots 5-6 försök.
Regnet upphörde & det var inga problem att få ut hundarna.

 Många timmar ute i det gröna


 blev det.
 Ibland var det full
 fart.
 & korta stunder coolade vi ner .
(Å Catarina Hjortmark, Gina har ingen tunga :) även om det ser så ut på just detta kort.)
Äh så fel et blir! klart att hon har tunga men ingen "död" sådan!

HMmmm, om det inte är valpar ( fler än 1) så lär det bli en rejäl bantningskur för någon i sommar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril