Hög tid att sammanfatta den gångna månaden

Å det är ingen lätt uppgift!!

Men det är nte svårt att
 dölja att det varit en varm tid.
 Trots det så
 kan man ibland ha
 närkontakt.
 Den blden blev nog tagen när Glenn Ford flyttade.

 Min sista semesterdag den 6 / 7 kl 18 15 kom den första av dessa små sessor till världen ,
40 minter senare kom nr 2 till vår värld..

 Maken satte igång projekt bygga Altan , vilket blev mycket väl övervakat.
 Bygge..



 å det blev ju

 I värmen måste man 
 ibland ta det lugnt.
 Då kan man passa på att göra det 
 i husses närhet.
 Förra Lördagen var vi i Tranås & hälsade på hos Dagny & Arne, 

 Då fick vi även nöjet att träffa Lion  Heart / Tintin

 En glad & pigg kille.
 Ella / DH´s Emperes  har det så bra 
 hos Arne & Dagny.

Allsång i Gränna hamn!
Ja, det var lääääänge sedan jag köpte dessa biljetter ! 
Jag ville så gärna ha en möjlighet att se Jill Johnsson.
Kvällen började med en utsökt middag  hos Bergströms.
Medans maken gick in för att betala så friskade vinden i med oväntade krafter!!
Blixt & dunder!!
Lång väntan i regn & rusk!
Trevligt samspråk i kön.
Försening på 1 timme & en kvart ,så nog hade vi tid att bekanta oss med grannarna i kön!
Vätterscenen hade ström avbrott & någon dm vatten på scenen , så jag kan förstå att det dröjde .

 så kom vi till slut igång! solen sken  & Peje var lika trevlig som alltid.
 Sweet.

 Jill!
som var väldigt bra & verkar trevlig.
Greta växer & frodas.

 så 
 även 
Tazzas valpar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril