Nu vet jag ett sätt att

 få något jämnare plågor! I dagsljus, man behöver inte ens högklackat & att vara nykter går utmärkt.
Jag var ute & donade med något, tror att jag gav hundarna en bit knäckebröd efter maten, när jag hörde ett oväntat ljud inifrån.Alltså lade jag in en högväxel & ilade in, jag hann inte mycket längre än till början av köket innan jag fann mig dunsande i golvet med en hög smäll!
( jag hade halkat på en lite fläck som den stora hund matskålen behagat lämna efter sig)
Maken som satt i telefon stirrade förfärat på mig.. Jag viftade avvärjande mot eventuella hjälpinsatser.
Efter en stunds tyst klagande & stönanden lyckades jag "kulta" runt för att på något vis ta mig upp i någorlunda stående ställning.
Nå väl jag har inte ont i tårna, axlarna eller armbågarna.

 Nå väl här har jag egentligen inte en blogg för att klaga så nu till lite roligare syner.

Att vara ute börjar bli kul tycker småttingarna 
& sällskap finns det gott om.
 I annat fall så har de varandra.

 & ibland gemensamma intressen.
 Stora vänner

 är 
 fascinerande.
 "Farmor" & "Kryddan" håller koll på omgivningen.
 På tal om omgivning så är detta en ganska nära
 granne.
 & 
 här är några fler.

Jag bor i en vacker trakt & detta hus ligger i Stava backe.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril