Det är allom bekant att

tiden går fort när man har roligt.
 Flickorna väger i dag vid 7 veckors ålder 1100 & 911 g
 Lillian

 Lillian beskådar omgivningen.

 Leonore gillar att husse har klippt gräset,
 det blir så mycket enklare att springa då.
 Hallo!!
 Eftersom vi har haft sol hela dagen - 3 minuters skur så tänkte jag ta mig en lässtund i den bekväma stolen

 men att finna den ledig var inte enkelt.
 Ej , heller soffan var ledig tillräckligt länge! men jag tror att hundarna haft det bra.
 Gina är nog kompis med "Snobben" ?
 Garbo
 fotad bakom en inte alltför ren ruta.
 Ninni är en utehund i nästan alla väder!
 Nej jag har inte fotoshoppat bort något koppel, hon står på detta vis .


 Vindarna har vänt ett flertal gånger under dagen, efter detta blev det visst västligt ?
 Paus i buset!
 Greta.
Nu får matte ge sig ut gen för nu vill gänget på nya äventyr !

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril