Hög tid

att avsluta det jag påbörjade i förrgår.
 Då tog jag bilderna,
 mycket för att maken skulle 
 få se en av sina älsklingar ( sen hoppas jag att barn, barnbarn & jag också finns på den <3 -="" listan="" p="">
Så  i går började jag ladda upp bilderna,
 därefter mtt i alltihop , så kom maken hem .
Efter long time no se , så hade vi en del att snacka om innan det var sovdags.
Nu är jag här igen & försöker ta igen en del.
 Så här när man kollar denna bild så kan man ju undra varför somliga valpar 

 har en sådan förkärlek till de äldres fransar ?? Gillas inte av mig.
 Å vad Vera tycker om det, kan ni ju gissa.
 Grannarna kom på besök & håller sig just nu ganska nära.
 Å den där Greta!!
Jag undrar bara OM jag någon gång kan få en vettig helkropps bild av henne??

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril