Kennelträff i Tranås 6 september 2014

Det var kul att se så många hundar & människor.
Jag hade i& för sig gärna sett fler, men jag har full förståelse för att man inte åker alltför långt.
 Det var så länge sedan jag såg Ain´t she Sweet / Sweet.
 Nyköpingsgänget, Himalaya Honey / Honey , Yammi / Zita , Mayflower / Stella.
 Det blev lite rörigt ibland med lite koppeltrassel.
 Teriyaki/ Kryddan & Greta Garbo / Greta. 
 Evelina & Estelle.
 Estelle & Emperess , systrarna träffas igen.

 Honey
 Woodo/ Woodi ( ser inte ut att vara 7 år).
 "Moster " Elsie & Sweet.
Träffens yngste deltagare. Somliga hundar hade svårt att acceptera att 2- benta individer inte står upp, så denna lilla damen fick lite skäll då & då.

 Om förra bilden föreställde träffens yngste så kommer här bild på äldste deltagaren, Arne 85 + Dagny & Ememperess / Ella.
 Klart att Peter gömmer sig bakom kameran.

 Estelle , Evelina & Leonore. Det var inte svårt att fixa valppassning i dag.
 Kinzo
 Queen of Quiz / Mimmi med matte Ann-louise.
 Leah & Glenn Ford / Nisse.
 Happy men just nu försvann hennes kennelnamn ?

 Lotta & Pappilove´s Hey Baberiba.
 Greta
 Jag tror att gänget är mätta & belåtna.
 Trixie.
 Väl hemma igen så fick vi gosa med resten av våra fjärilar.
Inte bara Gina utan även Vera gillar att leka Snobben i bland.
 Fick fina blommor, men jag hittade dock inte någon passande vas. En hög kruka ( med fjärilsmotiv) fick duga . & ja, det var fortfarande sommar värme vid hemkomsten.

 När hundarna ätit

 & lekt en stund så tog både maken & jag en behövlig siesta.

Kommentarer

I.S sa…
En Jätte trevlig träff tyckte nog både två och fyrbenta och vi hade ju ett härligt väder oxå . Platsen var väldig mysig .
Destiny Heigts Ready To Be Happy är Happies Kennel namn . Förstår dig verkligen att du inte kommer på alla . Det är ju en del nu :)

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril