Bilens lack

den
 glänste ( en 60 tals "korre" har jag haft)
 &
kromen glänste i dess nos ( ja, ja  jag vet att denna bild kommer ifrån aktern på en bil :) )
Åh jag stod där stum & tänkte ...hur enkel är min lilla ros !
 Men det var kul att höra V - 8 puttra.
 Å min Chevelle var mörkt röd ( 73:a tror jag )
 En del bilder
 får tala för sig
 själva.
 Att livet inte bara är
 hundar detr har jag alltid vetat.
 Här är han mr X med sin "Musse".
 Gillade denna kylarprydnad, inte alls lika vass som den änglavinge som en gång sprättade upp mitt vänstra ögonbryn.
 På hemvägen konstaterade jag ännu en gång att vi bor på en vacker trakt.

 Freja var med på utflykten , men nu behövs det

en stunds vila( jo , även Donna var med).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril