Härliga höst eller är det sensommar ?

Ljuvligt väder har vi haft senaste veckan i alla fall på mina breddgrader.
Jo då några tidiga mornar har jag hört ett lätt regn.
Sunny & Donna vill ha samma bytesdjur.


 Den gången segrade Sunny.


 Bubblan lägger sig i leken
 å då passar Donna på att stjäla trofen.'
 i övrigt så finns det somliga som kombinerar insekts jakt
  med kryp övning.
 Bubblan på språng
 & Lollo på spaning.

 Oj, å här
 fick Vera en härlig fart <3 .="" p="">
 Rosen har slagit ut och är ljuvlig att skåda.

 Plommon

 finns det i mängd trots att jag plockat ner en massa till vännens chutney produktion.
 Korna är fortfarande i farten.
 Delar av gänget fastnar inte alltid på samma 
kort.


Nya äventyr väntar om inte i kväll så säkerligen i morgon.
Okej jag är sugen på att stämma in i ARJAS sång jag vill tacka LIVET!
För även om jag & många andra kämpar med eller mot diverse mer eller mindre smärtor så  ...
finns det för de flesta av oss en hel massa att glädjas över!
För egen del kan jag konstatera att när jag så småning om går till sängs så är det min säng, jag är ganska mätt & jag har tak över huvudet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril