Den namnlösa

( som på bilden försöker ta sig ned för berget)
Har äntligen fått sig ett namn
Med en Whoppie ,Cocki & Gucci i huset samt en broder som visserligen skall flytta till Island ( i juli) kallad Tinni så blev det en väldig massa hundar vars namn slutade på i eller ie.
Av den anledningen så avfärdade jag namnet Dixie ( vilket husse gillade) & Queenie
( som jag gillar).
det har inneburit att den " stackars " valpen i flera veckor varit namnlös
Ve & fasa!!! Visst hon har kommit när jag har ropat "Bebbarna" men det är väl inte fullt så personligt som jag skulle vilja ha det.
I morse när jag stod & diskade hund matskålar ( a never ending story) så föll polletten äntligen ned.
Dixie Queen heter från och med i dag Tassa.
Punkt slut.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril