I bland

händer det lite för mycket för att jag skall hinna med.
I måndags fyllde Y barnen( Yammy & Yoyo) 2 år.
På jobbet var alla barn på Regnbågen ( min avdelning) som skall börja i förskole klass i Ribbaskolan för att vänja sig vid miljön och testa på att äta i matsalen.
Tisdag, jobb som vanligt men av den behagligare varianten,dvs. halvtid.
Det innebar en tur till Grännaberget med förskolans alla ( blivande) 6 -åringar.
Onsdagen kändes som en fredag och var lugn, men man får icke förglömma att det var den dagen som Z-kullen fyllde 2 år.
Tänk vad tiden går...!
På torsdagen hade jag celebert besök, Yammy med husse & matte var här samt Ann.
Vädret var ok så det blev mycket frisk luft och fika ute.
Yammy/ Zita var platt som en pannkaka efter att alla mina hundar rusade på henne för att kolla in vem det var som kom på besök.
Tack och lov så vågade sig Zita med tiden upp på benen.
Zita har blivit en lite skönhet.
Nätt, söt & med goda proportioner.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril