Äntligen

kommer jag mig för att lämna en liten rapport i från Papillon ringens officiella utställning i Tyresö 29 augusti 2010.
Från v i bild med rött ansikte är Pappiloves Gucci, där efter Destiny Height´s Webb Master i famnen på Hanna sitter Frans/ Destiny Height´s Donovan, Vendela har Neo/Destiny Height´s Dinky Toy i sitt knä och Junia håller om sin käre Mårten.
Jag erkänner att det var lite svårt att komma igång med skrivandet av denna blogg.
Dagen det begav sig steg jag upp 04:15, satte mig i bilen 05:55 med 4 st ny badade hundar.
Hemma igen när kl visade 20:30 och å var jag trött.
Tack & lov har jag en kärleksfull & förstående make så en sen middag väntade på oss alla.
Men åter till utställningen.
Ibland de första hundar jag lade märke till så var det denne stiliga kille
att han heter Destiny Height´s Danny Kaye gjorde ju synen ännu trevligare.
Danny & Lena skötte sig utmärkt i ringen och fick en mycket bra kritik, så jag hoppas att få se dem i ringen vid fler tillfällen.

En annan snygg kille är Destiny Height´s Dinky Toy som numera kallas Neo.
Även Neo skötte sig fint i utställningsringen, kritiken var lysande & om bägge dessa killar stod det "promising".
Nästa gång hoppas jag att Neo visas av någon av sina ägare, inte för att Sarah gjorde ett dåligt jobb utan för att de flesta hundar går bättre med sina ägare.



Destiny Height´s Donovan / numera Frans var med som supporter.
Eftersom Frans är "sjukskriven"så var ringen inte något alternativ denna dag men det skulle förvåna mig storligen om jag inte får se Hanna & Frans i utställnings ringen i framtiden.



Utställning är inte bara stress utan även ett tillfälle för umgänge med nära & kära.





På tal om kära, kolla in Junia & hennes älskade "Mårten"/ Destiny Height´s Chili Powder.
Koppla av kan han den killen.


Sarah & " Nicke" i ringen i väntan på utlåtande.


Destiny Height´s Webb Master/ Nicke slutade som 3:a i öppen klassen.
Varken Sarah eller Nicke verkade ringrostiga så jag hoppas att de kommer tillbaka i utställnings sammanhang snart.









Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril