Jo visst

jag hade ju med mig några hundar själv. Destiny Height´s Dixie Queen fick fin kritik( kommer nog på hemsidans nyheter) och hon skötte sig fin fint!!! Placerade sig som 3:a i valparnas tik klass.

Karesindas Noble Beyla/ Whoppie
placerade sig också som 3:a men för hennes del var det i unghundsklassen.
Fin kritik .......men det bästa tycker jag är att hon som inte hade någon svans alls när vi var i Jönköping höll svansen högt denna dag.
Whoppie passade även på att vifta på sin svans när hon stod på bordet, dessutom hann hon med att ge domaren en liten puss.



Destiny Height´s Teriyaki
Någon sa att hon verkar ringrostig!!
Den personen har nog inte insett att " Kryddans" attityd alltid är densamma innanför ringarnas plastband.
Väl i ringen visar "Kryddan" upp en stolt och glad sida som troligen aldrig går ur henne och faktum är att de flesta domare gillar hundar med självkänsla.
Kryddan placerade sig 3:a i Champion klassen och slutade som 3:a bästa tik.
Jag klagar inte alls...85 hundar anmälda.
Ska jag klaga på något så är det väl att jag inte hade anmält Vera!!!det grämer mig faktiskt lite( ganska mycket, fast det går nog snart över).
Vi hade tur med vädret och det var en massa trevliga människor vid ringen.
Kul att träffa både valpar & deras ägare men även många andra trevliga människor förgyllde dagen.
Jag hade även trevlig sällskap i bilen för Ann G var med mig på resan.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril