Det tog

ett bra tag innan jag löste mysteriet.
Mysteriet med det smutsiga handfatet.
Att jag tyvärr inte har tid eller ork att vara pedant är måhända ett känt faktum ( man får vänja sig vid en del när man har husdjur).
Det finns trots det en del ställen där jag lägger ner lite extra möda för att hålla rent och handfatet är ett av dem.
Det var av den anledningen jag blev lite förvånad över att det plötsligt ALLTID var skitigt.
Jag skurade men mina ansträngningar kändes bortkastade för vid nästa besök på toa uppvisade ett smutsigt handfat.
GRRRR det gick så långt att jag började titta snett på maken men,..varför....skulle han helt plötsligt ha förvandlats till en lortgris???
Med tiden ertappade jag den SKYLDIGE!!!!!!
Vilket också stämmer med tidpunkten för när "problemet" började.
Ja, Sara är boven i dramat!!!! Hon tassar gärna runt i handfatet ( & överallt annars med) på inte alltid helt rena tassar ( ännu en sak man får försöka stå ut med).

Kommentarer

I.S sa…
Det känner jag igen ,hade en katt som gärna var i handfaten och diskhornet ,tyckte att det var en perfekt toalett!? Det tyckte inte jag alla gånger !
Ha det bra Kram
Tack & lov så nöjer sig Sara med att "klampa " runt i handfatet så någon toalett har det inte blivit.

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril