Påskafton

Jag kan inte ens med uppbådande av min goda vilja påstå att jag upphävde glädje tjut när jag såg hur det såg ut utanför huset.
Om det varit Julaftons morgon ...då hade jag jublat!!!
Nå, jag vet att det inte lönar sig det minsta att klaga på vädret , solen sken ju trots allt Å man får ju försöka se det hela positivt.
Det finns ju de som gillar snö & tar till vara på det.
Udda blev överlycklig över att marken var ungefär lika vit & fluffig som hon.
Även Tazza tyckte att det var ok.
 Garbo har inget emot snön men hon vill gärna ha sitt ben i fred.
Merry gillar också snön men vilda Tibbar skall hållas kort & gärna långt bort!

 Kom igen kompis vi tar ett race!!
Nähe! Glad valp
 roar sig själv.

Att springa är nämligen så otroligt kul.
 Sen kan man ju ta det lugnt ibland
 & beundra sin bästa kompis Garbo
Å kanske även naturens skönhet.
Återkommer snart med nya valp bilder för nu börjar de minsta bli såååå söta.
Jag hoppas att ni sett att N - kullen är uppdaterad på hemsidan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril