Ute för första gången

Vi passade på i dag när solen behagade skina & unnade valparna en sådär 4-5 minuters frisk luft.
 Mamma Whoppie var givetvis med & chans till picnic försökte sig valparna på.
 De blir lite "lägre" när de utsätts för nya erfarenheter men jag vet att de snart kommer att sträcka på sig.
 Myran "beundrar" de små.
 Mamma håller koll.
 " Whisper" är lite misstänksam mot omgivningen.
 "Dream" ser mest förvånad ut över att den förut så trygga invanda omginingen så snabbt förändrats.
 Garbo håller span på de små.
 Udda försökte jag hålla undan ett tag så att valparna fick möjlighet att nosa lite för sig själva.
 Garbo igen.
 Vadå???
 Katterna beter sig som bortskämda tonåringar, de kommer hem på morgonkvisten & kräver något att äta , samt sova en stund . Detta för att sedan bege sig ut på äventyr igen.
 Vilka lattjo små polare!!

 Tycker Udda.
 Valparna kollar in mjölktillgången!
 Syskon"kärlek" ?
 Lite stolt ser i alla fall storasyster ut tycker jag.




Att den tidiga kvällen bjöd på åska & regnskurar behöver jag väl inte nämna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril