Idag hade det varit en bra dag att ge sig ut

för att söka efter Gemma , jag började tidigt = sluta tidigt.
Så långt låter det vettigt men, säg den glädje som varar.
Vi har ju Personalmöte om drygt en timme.
Så det blir ju inte alltid som man tänkt sig.
 Nå väl för egen del skall jag inte klaga, jag fick några timmar i solens sken
 tillsammans med mina 4-fota vänner.
 Garbo
 Jag njöt även av
 den spirande grönskan &
 småkrypens vårkänslor.
 Skatornas nybygge.
 Somliga tog det lugnare i dag
 en del
 tog det riktigt lugnt.
Till och med "hoppetossan" var stilla korta stunder.
 
 
På tal om Gemma igen, ja hon upptar mina tankar den mesta av min vakna tid.
Den här osten fann vi i en butik i Aneby under ett av våra sök pass.
Att jag inte kunde motstå att testa förstår nog en del av er & jag kan berätta att.......
den var försvinnande GOD.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril