Tillbaka


OJ! vilken pers!!!

jag börjar sakta återvända till livet omkring mig.Om vi tar det från början, så kom jag hem i måndags em från jobbet, på gott humör och vid god hälsa, lite trött efter helgen.Detta var vid 15 tiden.Kl 17 började jag frysa, och frysa. Snart hade jag i klätt mig långkalsonger,benvärmare ,

4 tröjor, morgonrock samt skogshuggarjacka.Så utrustad gick jag tidigt till sängs.Inte ens ett täcke utanpå stoppade frossan, alla leder värkte ( värst fingrar och knän), så även musklerna.

Jo jag var uppe några gånger för att få i mig eller ur mig vätska. De gånger jag var uppe öppnade jag ögonen bara så mycket som behövdes för att jag inte skulle törna in i något.

40 timmar senare orkade jag faktiskt vara uppe en stund och framemot onsdagskvällen fick jag i mig lite mat innan jag somnade om.Jag hann också bli stungen av en stor J---la Bålgeting, det gör fortfarande ont. Sov 12 timmar i natt har varit uppe 2 timmar, behöver snart lägga mig igen,men i dag kanske jag orkar läsa lite för jag kan hålla upp ögonen igen.

Kommentarer

Aj aj, det låter inte alls kul. Hoppas du snart är på benen. Önska gänget i Linköping
Kristina sa…
hej har en känsla av att jag snart åker på det du har. På bara ett par timmar i dag har jag gått från kärnafrisk till tjock i öron, näsa och hals. Väntar nu bara på att temperaturen stiga. Börjar tidigt imorgon så det är bara att bita ihop, får kurera mig i helgen
Kram Kristina
Krya på dig Lala!! Låter som en väldigt knepig influensa..hmm! Har något barn på dagis dragit med detta o smittat dig?
Ha de så bra du kan!
Kram Anita

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril