Utställningshelg


På bild

Teriyaki/Kryddan och i bakgrunden skymtar pappa BOYTOY
Lördagen var kylig och blåsig
Visst hade det kunnat gå bättre för mina hundar, men realist som jag är så inser jag att det hade kunnat gå sämre också. För min del var domaren en katastrof, och då menar jag inte hans placering av mina hundar utan hans sätt att ta i dem, och framför allt sättet attackera vid tandvisning. Med detta i åtanke övervägde jag väldigt noga om jag över huvudtaget skulle deltaga i dag, jag var nämligen rädd att de i sin känsliga ålder skulle fått "bestående" men.
Okej! Anmält och betalt samt inte så lång resa. Klart att jag åkte. Tack och lov har unga "HJÄRTAN" inte så lång läk tid, så det gick inte åt H----ete. Resultatet blev HP för Kryddan . Det får väl anses som OK under dessa omständigheter.
I övrigt hade jag väldigt trevligt runt ringen båda dagarna, det finns så många trevliga människor i hundvärlden. ( motsatsen finns också). Ett stort tack till Web Masters och Woodo´s familjer, ni gjorde ett gott jobb. Tack även till min supporter Ann och till alla andra trevliga runt ringen, Lena , Ulla , Catharina ,Alexandra , Anette och flera andra kända och en del för mig helt nya människor. Vi ses igen, utställningsgiftet sprider sig i ådrorna. ´
Nu är jag lättsövd.
Lala

Kommentarer

Hej, nu har vi fått låna en dator så nu kommer vi att uppdatera våran blogg. Tack själv för stödet på utställning, vi lärde oss massa och kommer träna mer inför nästa försök. Hoppas alla mår kalas!

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril