Vilken Helg, Så långt




En härlig helg så långt!!

Trevliga middagsgäster i går kväll, och det blev sent. jag som oftastbrukar vara uppe vid 07:00, jag låg kvar i säng värmen länge, länge för att vara jag. Okej, jag var ute med hundarna vid 07:30, men sedan somnade jag om och kom inte till liv förr än min käre make serverade mig kaffe på sängen vid 09:30 tiden.

I övrigt så är jag sååå glad och svävar på rosa moln. Jo; minsann Tika/ Destiny Heights Tequila tog stort cert i Norge i dag, och vad jag förstår var det med stor konkurrens. Hon blev dessutom inbjuden till att tävla på Crufts i England nästa vår. Ett väldigt stort Grattis till Tika och hennes familj. Ett extra stort Grattis till Mirna. Mirna och Tika är främst på bilden och jag hoppas att ingen av de övriga misstycker till att medverka på min blogg. Jag tycker hela gänget ser glada ut trots att regnet strilar ned.

Själva har vi haft väldigt trevliga valpspekulanter här i dag. ( Grännabor). i övrigt har det blivit lite träning av de 2 som skall ställas ut ( men det åskade då, så Vera var väl inte helt till sin fördel) Nu skall jag snart krypa till kojs och sova gott med mina nybadade hundar.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril