Dan före???

En vår bild på Happie/ DH`s Reddy to be Happy. Som bor i Mariestads trakten tillsammans med familjen Sjögren, bestående av 4 personer 3 hundar ( Vanessa , Wilma ) och en katt.
Nu laddar jag inför morgondagen när all skolpersonal från Förskolan till årskurs 9 skall träffas och ??? Tävla mot varandra på Bodaborg i Sävsjö.
Jag hoppas bara att jag har armar och ben någorlunda intakta, så att jag klarar av den utställningshelg som ligger framför mig.
Vädret har i dag varit minst sagt växlande och diverse skurar har fallit över Gränna trakten. En del med faslig kraft.

Kommentarer

I.S sa…
Happie blev stolt när jag visa henne bilden .Vi håller alla tummar för dig i helgen .
Kramizar från alla i Valltuna .

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril