Besök

På Lördag skall Destiny Height´s Star Dust komma på besök. Det blir roligt för jag har inte sett honom på nästan ett år.
I övrigt har jag glömt att nämna att Antonia/ Toss, nej ingen hund!!! utan Henrics yngsta dotter har varit här några dagar. Det är tur att hon är van vid regn, hon bor annars i närheten av London.
Det var trevligt att ha henne här, men jag önskar nog att vi hade kunnat åka och bada, eller kanske grilla.
Det har inte varit många tillfällen att sitta ute och äta denna sommar.
Nog klagat på vädret. Min kusin Wallin kommer på besök vilken dag som helst, och honom har vi inte sett på
9 år ( exakt i dag).
N u skall jag ut med hundarna, stövlar på.
Morsning
Lala

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril