Tillbaka till Västanå Slott

Som bokmärke har jag menyn från Västanå Slott, och i dag började jag fundera på när de tänker servera Hälleflundra??? och vad är det för förrätt?? Ja ,efterätter är ytterst sällan i vår smak.
Fast det är klart friterad Camenbert, med hjortronsylt och persilja är inte dumt, fikon i congac med lite grädde kan väl också gå ner om man inte är för mätt, men det tror jag inte att de har på sin meny. Med tanke på att det kommer både födelsedag och bröllopsdag ganska snart, så jag skall kolla upp deras meny. Stället är väl värt återbesök.
Nu är jag ledig till den 23/7 kl 09:00.Troligtvis bär det norröver, där solen finns ( just nu).
Här har det envisa regnandet övergått i blåst, men det är ganska varmt.
L

Kommentarer

Hej!
Kan upplysa om att en kompis lillasyster låg och solade på stranden i Luleå hela dagen igår så nog finns det fina vädret norrut! Fast ni hade kanske inte tänkt att åka så långt?? Ha en riktigt trevlig semester!
Linda (grabbarna hälsar)

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril