Petite poi & och hennes barn samt mamma med barn

Nu har jag varit i Nässjö och beundrat Petite Poi ( Ärtans ) barn och halvsyskon. Ärtan är från min första egna kull och min förstfödda tikvalp. Egentligen hade jag tänkt behålla henne, men Sanna på Whippsans kennel ( Whippet uppfödninig) blev så förälskad i hunden så hon fick flytta.
Den 27/6 fick Ärtan( / Snuttan som hon numera kallas), valpar. Jag beskådade dessa underverk i dag när de är dryga 4 veckor. De var mycket lovande bägge två, en hane & en tik.
Lite svårare att se vad de blir av dem var Mamma Mimmis kull .Eftersom de är drygt en vecka yngre. Men jag håller koll på dem och rapporterar med tiden. Söta var de alla.
Lala

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril