Söt & goo



Trots många försök, så lyckades jag inte få en riktigt bra bild av Dumle. Han var dock lika söt och god som kolan eller klubban med samma namn.
Det var så kul att återse honom och att träffa hans trevliga familj.
Jag hoppas att få se honom och hans nya flock både här och i eller runt utställningsringarna eller på Agilitybanaan i framtiden.
Annars har här bara fallit lite regn och detta först på kvällskvisten.
Ryggarna är paj på både Henric och mig, men han kan i alla fall skylla på att ha hjälpt till med flytt i går.
Själv kan jag bara tro att det beror på att jag spänt mig för att jag frös härom dagen när det blåste snålt på förskolans gård.
Vi hoppas på bättring.
Lala

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril