Aktuell

läges rapport. Från Charlies point of wiev så är det för tillfället väldigt avslappnat men, OM jag öppnar kylskåpet så ser han genast betydligt mer alert ut.
I går var Belle & jag på utställning( inoff i Åtvidaberg) , hon skötte sig bra och fick fin kritik.
Jag skötte mig faktiskt också bra ( fastän jag fick sågspån på knäna).
När Belle kom in i Gruppfinalen så blev hon lite orolig över att beblanda sig med för henne okända typer så som håriga "Lazor" & snörvlande Mopsar så då åkte svansen ner. Lite synd men det är väl bara att komma igen.
I dag har åter igen trevliga valpspekulanter varit på besök ( nej, inte samma som förra helgen).
Henric har varit i skogen på jakt i stort sett hela dagen.
Så är det dags att samla kraft inför morgondagen, börjar kl 06:00, vilket gör att jag får försöka tvinga mig i säng snart.
Innan dess skall valparna få natta mat & resten av gänget vill/ska ut, vare sig de vill eller ej.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril