Jag antar

att man inte behöver så väldigt stor dos av inlevelseförmåga för att förstå svårigheten med att försöka få fyra valpar på samma bild. Ty i myllret på köksgolvet när valparna är på upptäcktsfärd
( det var allt för blött ute för att få tassa runt i gräset) så är det svårt nog att få
en valp på bild utan att övriga hundars svans, nos eller annan kropps del skymmer bilden.

2 gick väl det med även om inte hela valparna kom med på bild, ja men det fick väl kompenseras med husses arm.


Oj! 3 stycken riktigt söta killar som tittar åt någorlunda rätt håll SAMTIDIGT!!!


Men
4 ack så svårt.
Efter en så krävande fotosession krävdes det på fyllning i små valpmagar.
Mamma fanns på plats och tog hand om sina telningar.

Cookie ställde upp som sällskapsdam och konverserade Kryddan så lugnet lägrade sig åter i köket.

Trötta valpar fick återvända till sin hage,
till välbehövlig vila.
Konsten att
slappna av tycker jag att de behärskar till fullo.










Kommentarer

LAINE sa…
Jösses vilka underbara bilder, nån gång ska jag också ha golvet fullt av papilloner. De är en alldeles underbar ras och jag njuter varje dag av mina två älsklingar.De små kryddorna är jättesöta och jag har en favvo...nyfiken? Ring mig då hihi. Kramisar till alla från Laine, Sweet o Vippe m familj

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril