Merry

har varit på Stockholms resa i dag tillsammans med Husse.
Nu hoppas jag att vi med tiden ser resultat av resan och att det kommer en Merry kull i slutet av januari.
Med mycket tur så blir det en Tekla kull & en Merry kull, så hoppas jag verkligen att Tekla inte drar ut på tiden om Merry tänker "tjuvstarta " med valpningen.
Har vi en massa otur så...blir det inget alls men dubbel otur vore väl lite mycket så hjälp mig att hålla tummarna." Krydd pojkarna" börjar bli väldigt sociala & trevliga, valphagen är borta men...vid behov sätts ett kompostgaller upp för att hålla herrarna på säkert avstånd .
Nu skall jag ladda inför en ny vecka, God natt!


Kommentarer

LAINE sa…
Jaa såå klart att jag hjälper dig att hålla tummarna, det blir nog valpar med så fina mammor och pappor. Men dra mig baklänges vad söta de små kryddkillarna är, alldeles bedårande. Pyssar på dem från Laine o Sweet m familj

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril